Dominantné vyučovacie
metódy a formy
|
● riadené bádanie
● skupinová forma, trojice - štvorice
žiakov pracujú pri spoločnom stole s pomôckami
|
Realizujte experiment, pričom najprv vždy sformulujte hypotézu. Po uskutočnení experimentu zaznamenajte jeho výsledok .
Ciele
|
|
Žiakom rozvíjané
spôsobilosti
|
Žiakom osvojované
vedomosti a zručnosti
|
● Sformulovať hypotézu, ktorá sa bude
testovať
● Naplánovať postup
● Manipulovať s pomôckami
● Zaznamenávať výsledky pozorovania a merania
do tabuľky
● Prezentovať výsledky skúmania
spolužiakom
● Porovnať dáta s hypotézami
●
Formulovať závery
|
● Pochopiť zloženie jednoduchého elektrického
obvodu
● Vedieť rozhodnúť, či je použitá látka
vodič alebo izolant.
●
Vedieť zostaviť jednoduchý elektrický obvod na zistenie vodivosti látok
●
Vedieť zakresliť schému zapojenia jednoduchého elektrického obvodu.
|
Diagnostika splnenia
vzdelávacích cieľov
|
Pozorovanie činnosti
žiakov, rozhovor, pracovný list s výsledkami skúmania žiaka,
individuálne riešenie úloh a prezentovanie výsledkov pred ostatnými
spolužiakmi.
Sebahodnotiaca tabuľka,
formatívne hodnotenie metódou 3-2-1
|
|
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára